Damegruppen

Damegruppa

Damegruppa i Ålesund golfklubb skal først og fremst ivareta aktivitet for damene i klubben, samt aktivt bidra til et trivelig og godt miljø.

Damekomiteen velges årlig, og har som ansvar å organisere all aktivitet som treninger, turneringer, felles turer og sosiale sammenkomster. Aktivitetene i gruppa skal ivareta alle klubbens kvinnelige medlemmer, uansett forutsetninger og spillenivå, og bidra til å skape glede, trivsel og mestring for alle.

Rekruttering av nye medlemmer er et overordnet mål for damegruppa. Vi legger derfor stor vekt på å skape et aktivitetstilbud og et fellesskap som sørger for at potensielle og helt nye golfdamer/jenter føler seg velkommen og blir ivaretatt.

I sesongen møtes vi hver onsdag på Solnør for en felles uhøytidelig turnering/trening, samt sosial hygge. Se turneringsinfo vedlagt nederst i denne artikkelen eller sjekk Golfbox.

Felles golftur
Damegruppa legger årlig opp til en felles tur, innland eller utland. Turene er svært populære med god tilslutning av ivrige golfdamer/jenter.

Kontaktinfo Damegruppa 2024:

Sissel Hoddevik Leder sissel.hoddevik@gmail.com 92 26 48 14
Åslaug Ørjasæter Ødegård  Turneringsansvarlig aaslaug_odegard@yahoo.no 97 62 06 70
Sylviann Kårvatn Turgeneral skarvatn@icloud.com 48 26 42 53
June Kløvning Kasserer junekl@msn.com 95 10 39 45