Seniorgruppen

Seniorgruppa i Ålesund Golfklubb er for deg fra 50 og oppover, uansett om du er nybegynner eller viderekommende. Vi tilbyr et godt sosialt miljø, flotte utfordringer og ikke minst trim som gir uvurderlig helsemessig gevinst.

Seniorgruppen arrangerer golf hver torsdag formiddag gjennom hele sesongen, og vi har en uhøytidelig turnering første torsdag i hver måned. I tillegg arrangerer vi turer i både inn- og utland.

Alle som er fylt 50 år, og er medlem av en golfklubb, har muligheten til å kunne melde seg inn i Norsk Seniorgolf. Medlemskapet gir rabatter og gode tilbud - samt mulighet til å delta på flere turneringer lokalt og nasjonalt.

For medlemmer i Norsk Seniorgolf arrangerer Seniorgruppen Match play-turneringer i samarbeid med NSG og andre golfklubber i distriktet, og man har her mulighet til å kvalifisere seg til NM for lag seniorer. Kvalifiseringsturneringer går gjennom sesongen frem til august.

Seniorgruppen arrangerer en avslutningsfest for sine medlemmer etter endt sesong.

Er du glad i være ute i naturskjønne omgivelser, så er golf noe du bør prøve. Golf er for alle - og det er aldri for sent å begynne!

Kontaktperson og leder i seniorkomiteen:
Ståle Eikrem
Tlf.: 900 10 934