Om Ålesund Golfklubb

En golfklubb for alle

I Ålesund Golfklubb har vi et sterkt fokus på å fremme golf som en sunn og livslang aktivitet og idrett for alle.

Med nær 1000 medlemmer, i alle aldre, er vi en av de største aktivitets- og fritidsklubbene i regionen. Vi har et stort spenn i medlemmer; helt fra barn i 4 årsalderen til seniorer på nærmere 90.

Den viktigste faktoren for å trives avhenger av at vi som klubb bidrar til å legge til rette for et godt og utviklende miljø. Å skape tilhørighet er for oss en nøkkelverdi. Derfor kan du hos oss ta del i ulike grupper, hvor du som golfspiller møter “likesinnede” både med tanke på nivå og ambisjon.

Ålesund Golfklubb disponerer en av Norges vakreste golfbaner på Solnør, like utenfor Ålesund. I tillegg har vi et bynært treningsanlegg med drivingrange og 6 hulls bane, samt gode tilbud for innendørs trening i vinterhalvåret.

Link til video som beskriver Ålesund Golfklubb sine anlegg