Klubbmesterskapet og Seniormesterskapet 2022

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 15. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskapet arrangeres den 27. og 28. august. Seniormesterskapet arrangeres lørdag den 3. september.

Grunnet de rådende vær- og baneforhold ser klubbens adm./baneledelse og turneringskomitèen seg tvunget til å skyve årets Klubbmesterskap en uke frem i tid. Dette fører til at helgen den 27- og 28. august blir årets arrangementsdato for et av årets sportslige høydepunkter.
Seniormesterskapet 2022 blir også en uke forskyvet en uke og blir dermed  arrangert lørdag den 3. september.

Turneringene spilles tradisjon tro både med netto og bruttoklasser i både dame og herreklassene.

Klubbmesgreskapet 2022 ble avholdt i relativt tørt vær, men på en enda svært våt bane. De følgende klassevinnere ble kåret, de verdige vinnere gratuleres:
KM Stblf. Damer (netto klassen): Gerd Evy Slinning
KM Stblf. Herrer (netto klassen): Rolf Kåre Farstad
Klubbmester Damer (brutto klassen): Ingen deltagere (dessverre)
Klubbmester Herrer (brutto klassen): Andreas Bjermeland

Øvrig informasjon om Klubb- og Seniormesterskapet ligger i Golfbox, det er snarvei til oppføringen via "Turneringer" i megamenyen på vår hjemmeside her

Håper på god deltagelse blandt våre medlemmer  i et av sesongens sportslige høydepunkter!