Daglig leder Arve Øverås hos Radio Ålesund

Av: Eirik Engen Kvam  |  Publisert: 8. juli 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Onsdag 7. juli var daglig leder i Ålesund GK, Arve Øverås gjest hos Radio Ålesund. Det ble blant annet snakket om klubbens historie, den bredt sammensatte- og svært differensierte medlemsmassen Ålesund Golfklubb er vertskap for som idrettslag.

Onsdag 7. juli var daglig leder i Ålesund GK, Arve Øverås gjest hos Radio Ålesund. Det ble blant annet snakket om klubbens historie, den bredt sammensatte- og svært differensierte medlemsmassen Ålesund Golfklubb er vertskap for som et av regionens største idrettslag.

Vi er stolt av å gi over 1000 medlemmer i vårt nærområde et svært viktig tilhørighets-anker i hverdagen. På dette vis føler vi at vi er en viktig samfunnsaktør, kunde for lokalt næringsliv og ikke minst arbeidsgiver for mange personer i golfsesongen.

Klikk her for å høre sendingen