Vel gjennomført NM Junior Match

Av: Admin  |  Publisert: 11. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei alle sammen!

Jeg vil rette en stor takk til alle våre ansatte og frivillige som ha stått på og gjort en kjempejobb både før og under NM Match junior i helga, slik at hele arrangementet ble vellykket.

En spesiell takk til prosjektansvarlig Ingun Storsten som har holdt i alle trådene og greenkeeper Markus Wilhelmsen for flotte baneforhold.

Vi fikk strålende kritikker av Norges Golfforbund for gjennomføringen av arrangementet både med hensyn til en fantastisk bane, meget god service i Kroa og vel gjennomført konkurranse og en positiv tone blant medlemmene. Dette var så bra at de anbefalte oss å søke på hva som helst av turneringer. Regnet la ingen demper på arrangementet, da dette er noe spillerne stadig vekk opplever på turneringer.

Denne gode tilbakemeldingen fra forbundet må vi ta til oss, samt videreføre den gode dugnadsånden fremover.

Vel blåst alle sammen.

Tore Sperre