Oppdatering - "Et slag mot kreft" flyttes lørdag 16. juli

Av: Svein Arne Langva  |  Publisert: 5. juli 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Norske golfklubbers største årlige veledighetsturnering "Et slag mot kreft" arrangeres på Solnør.

Ålesund Golfklubb dedikerer tradisjon tro en egen turnering til kreftsaken, " Et slag mot kreft 2022"
Vi må desverre flytte denne en uke, pga.  dårlig værprognoser i nmoergen den 97 - ny dato er lørdag 16. juli

Turneringen arrangeres  førstkommende  lørdag  den 16. juli med start fra kl. 09:00.
Det velges utslagssted etter eget ønske ved påmelding, så her kan alle delta uavhengig av egne ferdigheter.

Vi ber de som har anledning til å støtte opp om denne saken.
Startkontingenten går som nevnt i sin helhet til Kreftsaken.

Dette er sykdommen som når som helst kan ramme oss alle, uavhengig av alder og egen helsetilstand. Sykdommen intreffer typisk når vi som aller minst venter det skal kunne skje oss selv!

Den enkelte klubb velger selv hvilke av to mulige innsamlingsformål man ønsker skal det økonomiske bidraget skal går til:
  • Forskning på kreft ved spredning
  • Vardesenter