Grupper og komiteer

Anleggskomité

Målsetning

Komiteen skal bistå klubbens banemannskap i vedlikehold og utvikling av våre golfanlegg. Komiteen er ansvarlig for organisering og gjennomføring av fellesdugnader (bane og bygg), samt å utvikle og opprettholde en aktiv hullfadderordning på Solnør Gaard Golfbane.

Komiteen skal bidra til at målene i klubbens virksomhets/handlingsplaner nås.

Organisering

Rapporterer til: Banesjef

Bemanning: Komiteleder og min. 3 personer. Det bør foretas en fordeling av arbeidsoppgavene: Bane, Bygg og Moa

Funksjonstid: Oppnevnes for 2 år av gangen. Halvparten oppnevnes i år med partall og halvparten oppnevnes i år med oddetall. Slik sikres kontinuiteten.

Oppnevnt av: Valgkomiteen

Arbeidsoppgaver

• utarbeide årlig planverk:
  1. handlingsplan etter felles standard. Utarbeides i samarbeid med banesjef, og leveres DL innen 1.april. Denne inneholder:
    1. konkrete mål og tiltak for dugnadsaktiviteter i kommende sesong
    2. plan for hullfadderordning, oversikt over kontaktperson på hvert hull
  2. evaluering ved sesongslutt etter felles standard
  • ha dialog med banesjef når det gjelder komiteens innspill til budsjettmidler, innen 01.11 for kommende regnskapsår
    • uforutsette hendelser som vil medføre overskridelse av komiteens tildelte midler, må umiddelbart oversendes styret til behandling og avgjørelse.
  • deltagelse i klubbens ledergruppemøter
  • bidra med informasjon om aktuelle hendelser som i samarbeid med banesjef/ administrasjon kommuniseres internt via hjemmeside og facebook
  • føre referat fra komiteens møter
  • holde kontakt med tilsvarende komiteer i andre klubber