Golfbox sløyfemodul ved starttidsbestilling

Av: Svein Ove Grimen  |  Publisert: 3. januar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har nå innført en sløyfemodul i Golfbox. Dette gjør det mulig å velge om det skal spilles 9 eller 18 hull og om det skal spilles fra hull 1 eller hull 10. Vi ber medlemmer sette seg inn i dette.

Vi har i det siste opplevd at spillere bare går rett ut på hull 10, uten å være registrert, eller at de er registrert for start på hull 1, men spiller fra back. Derfor er det nå fra i dag, innført sløyfemodul, slik at når det bestilles starttid, kan man velge om man vil begynne fra 1 eller 10, og om det skal spilles 9 eller 18 hull. Alle som går ut på banen skal være registrert.
Ved bestilling av startid så velges det fasilitet oppe til høyre, og når tidsvinduet åpnes, velges det om det skal spilles 18 eller 9 hull. Så fremt at der er plass på banen, så er det alltid start på Hull 1, og 18 hulls som er standard.

Vi ber nå medlemmene som kun skal spille 9 hull, om å krysse av for dette, slik at sløyfetiden da kan være ledig, til andre som vil spille

Det vil også komme endringer vedr. blokkering for de grupperiongene som skal spille back på ettermiddagen, slik at ikke hele ettermiddagen er blokkert på front. Og vedr. arbeid på banen, vil dette også bli mere opplyst, da ved bestilling av starttid, vil få opplyst med en gang om man kan spille 18 hull, eller eventuelt må gå to ganger enten front eller back.

Dette er nå innført i Golfbox, og ved bestilling av startid så velges det fasilitet oppe til høyre, om det skal spilles fra 1 eller 10, standard er 1. Og når tidsvinduet åpnes, velges det om det skal spilles 18 eller 9 hull. Så lenge at der er plass på banen, så er det alltid 18 hull som er standard.
Hvis man booker tid, og det viser seg at det er 9 hull som er valgt på høyre side, da er eventuelt front eller back, opptatt eller blokkert. Og det vil ikke bli satt opp flettetid.
Vi ber medlemmene sette seg inn i dette.

Fasilitet for hvor man vil begynne spillet, på front eller back, front er standard.

Til høyre i bildet er valget om det skal spilles 18 eller 9 hull, 18 hull standard.

Ved eventuelle spørsmål vedr. dette, vennligst send en e-post til turnering@aalesundgk.no