Lag NM 2021- våre mest hvasse forsvarer klubbens ære!

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 16. juli 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I år blir lag NM for våre herrer i elite div. spilt på Vestfold GK. Damene spiller på Haga GK.

Sommerens store høydepunbkt mellom landets beste klubblag er i gang.

Da er begge våre Lag NM Lag i hhv,  Dame (1.div. Haga GK) og Herrer (elite, Vestfold GK) spenna klar til spennende NM spill for klubben i sitt hjerte - Ålesund GK.  Innspill og forberedelser er grundig og analytisk gjennomført i en pumpende sommervarme på begge spillesteder.  Arrangementsdato for begge divisjoner er den 16 - 18. juli.

Her kan du sjekke damenes LiveScore og resultater
Her kan du sjekke  herrenes LiveScore og resultater

Kaptein for vårt damelag er Endre fagberstrøm, mens Andreas L. Bjermeland skal leder vårt herrelag disse intense dagene på tipptrimmede golfbaner for anledningen.

Fredag morgen (15/7) braker dete løs med "Foursome" (man spiller på annet hver salg på samme ball). På ettermiddag fredag står "Fourball" på programmet (hver spiller spiller på egen ball, beste score blir tellende for hvert hull).

Saken oppdateres fortløpende med bilder og omtale - følg med!

Alle våre utvalgte utøvere ønskes lykke til!