Titleist Club-fitting 13.juni - den ultimate kølle teknologi

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 3. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Invitasjon til utprøving og individuell tilpassing i forbindelse med forsterket promotion av TSR -serien.

Sørg for at din golfopplevelse blir om mulig enda råere!

Titleist velger vår klubb som en av de heldig utvalgte for å gjennomføre lanseringen av sin nye TSR -serie av "langtslående køller" samt TSR Metals (jernkøller og wedger).

Vår "premium leverandør" sender sin spesialutdannede representant innenfor tilpassning av utstyr - Sander Henden.

Club fitting seansen vil finne sted på Solnør Gaard Golfbane  tirsdag den 13. juni fra kl. 15 .00 til ca. 19.00.

Book tid online ved å klikke på dette påmeldings SKJEMA

Det er i første omgang satt opp 6 seanser à 45-min. intervaller, og disse settes opp etter ønsker/den rekkefølgen forespørselene blir sendt. Det er fullt mulig å bytte innbyrdes om det senere viser seg at andre tider skulle passe bedre. Når de første 6 plasser er fylt opp, vil det bli adgang til "manuell" booking av flere plasser opp mot arrangementes dato!

---------
Les utdrag fra Titleist sin egen "promotion teaser":
The next generation of the Titleist Speed Project offers the fastest Titleist drivers ever! Titleist TSR represents the deepest, most complete, most validated understanding of the tee shot ever held within our walls. Every aspect of impact has been considered, constructed, and optimized in service of our singular desire to produce more playable distance from every swing. A world of performance that explodes to life the instant the club begins to descend.
New TSR drivers take everything that made TSi the #1 Driver on Tour and pack even more performance into every head. From new face technologies to CG improvements and aerodynamic refinements– when everything moves the needle, you’re playing at Titleist Speed.

--------- Sitat slutt

Vi gleder oss til en spennende dag med mulighet for utprøving av mye nytt og spennende golfutstyr og tilbehør!

Sportlig hilsen
Adm.