Titleist Club-fitting 7. oktober - lansering nye T -series

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 25. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Invitasjon utprøving og individuell tilpassing i forbindelse med pilotlansering av den nye T-serien.

Sørg for at din golfopplevelse blir om mulig enda råere!

Titleist velger vår klubb som en av de heldig utvalgte for å gjennomføre lanseringen av sin T -serie av "langtslående jernkøller og de nye modellene av SM9 -wedger.

Vår "premium leverandør" sender sin spesialutdannede representant innenfor tilpassning av utstyr - Sander Henden.
Club fitting seansen vil finne sted på Moa Golfsenter lørdag den 7. oktober fra kl. 11 .00 til ca. 15.30.

Book tid online ved å klikke på dette påmeldings SKJEMA

Det er i første omgang satt opp 6 seanser à 45-min. intervaller, og disse settes opp etter ønsker/den rekkefølgen forespørselene blir sendt. Det er fullt mulig å bytte innbyrdes om det senere viser seg at andre tider skulle passe bedre. Når de første 6 plasser er fylt opp, vil det bli adgang til "manuell" booking av flere plasser opp mot arrangementes dato!

--------- Les utdrag fra Titleist sin egen "promotion teaser":
För att skapa järnklubbor som presterar på topp för alla spelare krävs en förståelse för, och förbättring av precisionen i alla delar av den prestanda som olika spelare behöver. Tillsammans med tourspelare och engagerade amatörer går Titleists team igenom alla detaljer i alla järnklubbor i T-Series – kontroll, längd, bollflykt, förlåtande egenskaper, utseende, ljud och känsla – för att skapa järnklubbor utvecklade för att hjälpa ditt spel på ett sätt som endast Titleist kan.
--------- Sitat slutt

Les mer om den nye T-series i føkgende link: NEW Titleist T-Series Irons | Titleist Golf Clubs

Vi gleder oss til en spennende dag med mulighet for utprøving av mye nytt og spennende golfutstyr og tilbehør!

Sportlig hilsen
Adm.