Simulatorgolf - Vinterserien, høsten 2022

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 11. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er en årelang tradisjon at klubben arrangerer innendørs golfturnering på vårt simulator senter - Moa Golfsenter.

Supplerende informasjon og kjørerelger - Vinterserien, høsten 2022

Vinterserien, høsten 2022 er en turnering som går over totalt 10 runder,. Det spilles en ny bane for hver runde.
F.eks. pågår runde 1 fra 4. - 13. november. Tanken er at man spiller en eller flere runder på samme bane når det passer dere innenfor tidsrammen som er angitt.

Systemet er at man booker simulator tid i booking systemet "Matchi", alternativt bruker de som allerede har ukentlige faste bookinger sin faste tid til å gjennomføre turneringsspill.

En logger seg på vanlig vis inn på Trackman når man skal spille.  Deretter velges meny "Tournament", slik  kommer turneringen opp med gjeldende bane som skal spilles.

Det spille i fire klasser, i hver klasse premieres de som oppnår 1-3 plass!

Se invitasjon og åpen påmelding til de ulike klasser i Vinterserien 2022-2023, høsten 2022:

Klikk for påmelding Brutto Slag
Klikk for påmelding Netto Slag

PS:
Klubben selger spesialballer tilpasset simulatorbruk. Dett er Titleist ProV1/RCT. Det koster kr. 200 for en 3 pack!
Send henvendelse til post@aalesundgk.no for avtale om kjøp av ProV1/RCT* Husk at du slår ikke bort din RCT ball på sim!

Lykke til alle sammen!

Sportlig hilsen