Narvesen-tour i Surnadal- gode resultater i flere klasser

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 19. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er både god bredde og topp i klubbens junior avdeling. Ålesund GK presterer godt i flere klasser!

Narvesen-tour TO Midt - en  region turnering for som del av den landsdekkende turneringsserien.

Det er både god bredde og top i klubbens junior avdeling. Vi har favoritter i flere klasser og med en god treningsvinter i bagasjen ligger det til rett for mye god golf denne helgen.

Alle jenter og gutter i alderen 6-19 år er velkommen til å delta. Turneringene er inndelt i ulike klasser etter kjønn, alder og ferdighetsnivå, og det er ulike spilleformer og banelengder tilpasset de ulike klassene.

Siste oppdatering:
Narvesen tour ble forrige helg arrangert i Surnadal på deres flotte baneanlegg. Av gode prestasjoner kan nevnes Johanne Storsten Dahl som representant for en av klubbens "unge og lovende" golfere som opparbeider turneringarfaring i egen region.

Se link til "Live Score" her

Les gjerne mer om Narvesen-tour region TO Midt på deres Facefook side her