Solid seier av hjemmefavoritten Simon - Narvesen Tour

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 21. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Simon Storsten Dahl vant leverte sluttscore på sterke brutto 73 slag (+1) på Solnør!

Narvesen Tour er åpne klubbturneringer i golf for alle barn og juniorer, og arrangeres av golfklubbene i hver region. Golfglede står i fokus på Narvesen Tour, og her kan alle barn delta, uavhengig av ferdighetsnivå og erfaring.

Helgen den 20 - 21. mai arranger Ålesund GK turneringen Narvesen Tour på Solnør Gaard Golfbane.

Se link til turneringen her

Det ble spilt i flere klasser, se alle resultat ved å velge ønsket klasse i nedtrekks meny oppe til høyre i skjermbildet.
Ålesund GK stilte med mange lovende spillere i flere klasser.  Det ble spilt mye god golf fra alle deltagende spillere., dåde tilreisende og de hjemmehørende på Solnør.

Gratulerer til Simon Storsten Dahl for seier i bruttoklassen G16-19.  Han leverte en 73 runde (fra tee 54) med kun et slag iover par - det er ikke hverdagskost under turnering på Solnør! Dernest møl nevntes Marius Søvik Hjelle med en sterk 2 plass med en netto 69 runde, han fulgte opp med en god runde etter pangstart med birdie på hull 1.  På jentesiden gratulerer vi Johanne Storsten Dahl med godt spill i klasse J13-15 (78 runde netto).

Det rapporteres om et vellykket arrangement, både sportslig og sosialt der grillen fikk kjørt seg på klubbhus terrassen etter lørdagens runde!