Kom bort fra mørke og kulde

Av: Malene Skodje Røstad  |  Publisert: 23. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Medlemmene i Molde og Ålesund inviteres nå på kort varsel på tur og golfskole til El Rompido

Bjørn Jarle Kleppen er denne høsten hyra inn som Pro for det svenske reiseselskapet Golfispanien/SoloGolf, og skal hjelpe de 150 gjestene med protimer og kurs på El Rompido golf i sydvest-Spania. Oppdraget er på to måneder fra midten av oktober til midten av desember. Takket være lang erfaring og bred kompetanse som PGA Pro, så ble Bjørn Jarle anbefalt til Golfispanien av selveste sjefen i det Norske PGA, Trond Baardseng.

BESØK EL ROMPIDO NÅ PÅ KORT VARSEL: Kom bort fra kulde og mørke og spill golf i varmen. Du kan bestille en uke eller mer på hjemmesiden til Golfispanien/Sologolf https://www.golfispanien.se/

Først må du gjerne samkjøre med en eller flere venner og sjekke ledige fly til Faro t/r. Vi har transfer transport til hotellet. På hjemmesiden velger du destinasjon, El Rompido Golf, velg dato, antall døgn og antall greenfee du ønsker, og om dere vil ha leilighet eller hotellrom. I uke 49 tilbyr jeg 3 x 90 min. golfskole på skotske Peter Ballingall’s Golf Academys eget treningsfelt. 60 for golfskole.

Ønsker dere alle som ikke kommer på besøk en fin vinter fra El Rompido!

Hilsen fra
Bjørn J. Kleppen