Klubben overtar driften av golfbiler

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 27. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra og med sesong 2023 er golfbilene oppstallet ved range-/klubbhusområdet.

Klubben disponere med med dette følgende golfbilpark til utleieformål.

7 stk. nye Yamaha bensinbiler - farge hvite  (forventet behov for opptanking/ukentlig)
2 stk. relativt nye Yamaha biler med litium batteri  - farge grå (forventet batterikapasitet  = 2 runder, gjerne med 30 min lading mellom rundene)
1 stk. ClubCar med ordinært batteri  - farge sort (forventet batterikapasitet = 2 runder)

I tillegg har klubben på tidsrom med mye utleieforespørsler avtale om utleie av en ClubCar bensinbil.

Samlet sett disponerer da klubben 11 golfbiler til utleie - det vil til enhver tid foretas en operativ vurdering om værforholdene tillater bruk av giolfbiler på Sonør Gaard Golfbane.

Leiepriser er som følger:
Leie golfbil 18 hull kr. 400,-
Leie golfbil 9 hull kr. 250,-

Vennligst bemerk følgende:
Bilene hentes og leveres på samme sted ved klubbhus-/range området. Privatbiler skal parkeres på enten øvre eller nedre parkeringsplass tiltenkt klubbens medlemmer og gjestespillere.

Adm.