Invitasjon Vinterserien for alle klubbens medlemmer

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 1. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det arrangeres en egen turneringsserie over 6 mnd. med 6 tellende runder med oppstart 1. november.

Ålesund GK kan med glede ønske hele klubben velkommen til årets vinterserie.

Hver runde varer fra første dag i måneden til siste dag i måneden.

Turneringsserien vil kulminere i en Order of Merit, hvor topp 5 etter sesongslutt blir premiert.
Topp 3 hver runde vil også vinne en 3 pk. Titleist RCT baller. Alle Par 3 hull har Closest to Pin og alle Par 5 har Longest Drive for å krydre konkurransen litt ekstra!

Hele turneringensserien spilles Netto (med HCP). Man må ha spilt 6 registrerte runder i Trackman (for å etablere realistisk HCP) for å kunne delta i turneringen. Det gis adgang til 4 forsøk pr. tellende runde. Man vil ikke kunne delta om dette ikke er oppfylt. Damer og herrer konkurrerer i samme klasse, samt Order of Merit.

Det er kanskje kaldt og mørkt ute, men på simulatoren er gresset alltid grønt. Nå er det på tide å konkurrere mot resten av klubben for å se hvem som er klubbens beste innendørsgolfer!

Format: 18 hull Netto
Pins: Medium
Fairway: Hard
Greens: Medium
Putting: Auto - Fixed

Booking av spill på simulatoren via MATCHi-appen.

Følgende prosedyre gjelder for hvordan man deltar i de to vinterturneringene:
Vinterserien for hele klubben skal ligge klar for alle når man logger inn med sin bruker på Trackman.
Trykk på "Tournaments" så skal den ligge som en av de første alternativene.

For "Unge voksne i AAGK (18-45)" turneringen så må man melde seg inn via link man finner på facebook siden vår.
I tillegg må man inne på trackman appen oppgi sin alder.
Dette gjør man slik:
1) Inne på appen trykk på "me".
2) Oppe i venstre hjørnet trykk på tannhjulet.
3) Trykk på "Profile" som ligger under "Account"
4) Velg fødselsdag ved å trykke på "Birthday".

God simulator-sesong ønskes dere alle og lykke til!