Golfjenter og gutter - Invitasjon nattgolf Moa Golfsenter

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 29. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi skal ha nattgolf. Det er en magisk opplevelse med selvlysende fykende baller i kveldsmørket.

Introduksjon av Nattgolf på Moa Golfsenter!

Ålesund Golfklubb har gleden av å introdusere NATTGOLF på vårt treningsanlegg og rekrutteringsbanen lokalisert i Daaeveien 36 ved Moa Kjøpesenter (Langelandsgården).  Nattgolf innebærer mye gøy med lysende baller og andre effekter som glow-sticks langs baneløypen!

Arrangementsdato er fredag den 6. oktober kl 18.30 - 20.30

Arrangementet er gratis, men for å få en oversikt over antall påmeldte må hver enkelt melde seg skriftlig.
Bruk denne påmeldingslinken ved online påmelding

For de som ikke har prøvd golf før er det ikke noe problem. Vi hjelper alle i gang enten med eget eller klubbens utlånsutstyr!
Nattgolf er noe alle unge bør teste - både jenter og gutter.  Det blir kyndig og trygg veiledning for alle i løpet av hele arrangementet.

Dette blir gøy - meld gjerne på en venn i tillegg til deg selv!

Sportlig hilsen
Tillitsvalgte og adm. i Ålesund Golfklubb