Dugnad Solnør Gaard Golfbane - 16.03.2024

Av: Admin  |  Publisert: 17. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi inviterer til dugnad, 16. mars kl. 10:00 på Solnør, og håper mange har anledning til å møte!

Følgende arbeid prioriteres:

SJEKKE STIKKRENNER

Se til at ingen er tett.  Åpne opp der hvor kvister, gress etc. har hindret vann i å gå fritt. Dette ødelegger veiene våre og det vil bli en del regn og snø før denne vinteren er helt over.

TRÆR og FLISKUTTING
Hull 3: Her må det renses opp for store trær. Ta ned skog som ikke er furutrær. Noen trær på hull 3 er også merket, men på vest og nord siden av teeutslagene 61/56 så kan en ta mange av trærne som ikke er furu.

Hull 4: Gjenstår å fliskutte greiner og trær som ble tatt ned forrige lørdag.

Hull 6: Rense all skog fra tee 61 og fremover til nr. 47. Har vokst opp mye småkratt, som må renses vekk. En kan også ta ned flere av trærne som står langs veien inn til tee 61.

Hull 10: Fjerne flere av de store trærne som står på vollen til høyre før greenen. Her må en også fliskutte det som ligger mellom green hull 10 og tee hull 18 (lettest å komme til fra hull 18).

Hull 15: Må det renses opp rundt rundt teeutslaget til 56 og høyre side fremover. Videre så må det renses foran 47 og nedover til veien mot mellom 15 og 16.

Hull 16: Skal det ryddes en del trær som står mellom green 2 og teeutslaget. Ta gjerne noen av de store trærne. Men husk å la store furutrær stå igjen. Videre så må det fremover fra teeutslaget fra 61/56 renses på høyre side og fremover helt til dogleg`n.

RYDDING AV PROSHOP
Fortsette den jobben som ble påbegynt forrige lørdag.