Ålesund Golfklubb, Moa Golfsenter, Simulatorer

Av: Svein Arne Langva  |  Publisert: 9. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Moa Golfsenter (Simulatorer) vil være stengt fra kl 21:00, torsdag 10. Oktober, og frem til kl. 07:00  fredag. 11 oktober
Det vil bli endring i bookingsytemet fra Matchi til Albagolf,  da dette vil være med på å gjøre det enklere for både bruker og arrangør.

Så fra fredag 11. Oktober, fra kl. 07:00 vil all Simulatorbooking nå foregå i Albagolf. Dette vil også gjelde for Innendørs Rang I og II, hennholdsvis høyre og venstre side. På range banene er det ikke noen kostnader med å bestille, men på Simulatorene er det nå satt inn SimLock, slik at det nå er kun mulig å spille innenfor den tidsrammen det er bestilt for. Det er satt opp tilgang til annlegget, fra 20 minutter før tiden som er bestilt.

Grunnen til at rangen også er tatt med i bookingsystemet,  er pga. adgangskontroll, da vi har hatt mye hærverk på anlegget. Det har vært slått ballere direkte i vegger, etc. Og skulle noen tilfeldigvis vite hvem dette er, så hadde vi satt stor pris på å få informasjon om dette.  Da det er kostnader forbundet med å reparere dette.

Alle eksisterende medlemmer i Matchi, er nå lagt over i Alba, så medlemsprisen er foreløpig den samme.
Det vil også på sikt bli anledning til å kjøpe Verdikort, som også vil gi rabatter på spill, samt også Gavekort som kan gis bort.

All booking fra nå av, er basert på 30 minutters intervaller, og det må bestilles to tider. pr. time. Og i tillegg så har alle medlemmer også nå mulighet til å lage sine egne "faste" tider hvis de vil det.

Det vil videre ikke være mulig å betale direkte til Klubben med Vipps, da denne ikke er integrert med regnskap systemet vårt. Så de som bestiller abonement direkte med Klubben, vil få tilsendet e-faktura for tiden de har booket.

Ved eventuelle spørsmål, vennligst ta kontak på e-post eller telefon 90253000

Simulator booking