Titleist Club-fitting - Ålesund Golflubb

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 3. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har gleden av å invitere alle våre medlemmer til Solnør på "Titleist Club fitting" mandag den 6 . juni.

Titleist Club-fitting hos Ålesund Golfklubb!

Vi har gleden av å invitere alle våre medlemmer til Titleist Club Fitting andre pinsedag, mandag den 6. juni.
Dette vil selvsagt ta sted på Solnør.

Titleist har også denne sesongen valgt i prioritere vår klubb for å gjennomføre dette flotte medlemstilbudet.  Vår "premium leverandør" sender sin spesialutdannede representant innenfor fagfeltet  -Jens Larsen Åstveit. Han kommer med en demovogn fullastet med variert utstyr i alle kategorier.

Det vil bli satt opp seanser à 45-min intervaller og disse settes opp etter ønsker/den rekkefølgen forespørslene ble sendt. Det er fullt mulig å bytte innbyrdes om tider skulle passe bedre. Dagen tillater plass til ca. 6-12 bookinger.

Vennligst foreta booking via klubbens e-post; post@aalesundgk.no

Vi gleder oss til en spennende dag med mylighet for utprøving av mye nytt og spennende golfutstyr og tilbehør!

Sportlig hilsen
Adm.