Påmelding som frivillig til Laav-fest 2021

Av: Eirik Engen Kvam  |  Publisert: 15. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi søker etter frivillige medlemmer av Ålesund Golfklubb som kan hjelpe til med stort og smått under Laavfest 14. august. Gir tilgang til UTSOLGT arrangement!

Vil du være med å bidra til at alle barn, ungdom og voksne får tidenes festivalopplevelse?

Vi har et todelt arrangement hvor man på dagtid har fokus på barn og unge mellom kl. 12.00 - 18.00.
På kveldstid kl. 18.00 - 23.59 er det de voksne over 18 år som skal hygge seg til en storslagen UTSOLGT konsertopplevelse hvor en rekke lokale og regionale band står på plakaten.

Til tross for at konsertene er utsolgt, kan du som medlem i Ålesund GK gis adgang til konsertene gitt at det melder seg 50 frivillige til ulike oppgaver utover arrangementets to faser (hhv. før og etter kl. 18.00).

Klikk her for påmelding som frivillig

Laavfest blir sommerens høydepunkt for hele familien!

Lørdag den 14. august forvandles sørsiden av "Låven" på Nedregaard om til et festivalomrade med en rekke aktiviteter og introduksjon-/visning av idrettene golf og Discgolf samt annen variert underholdning.

Klikk her for å lese om arrangementet

Se også omtale på https://www.facebook.com/laavfest/

Vi trenger deg til en av de følgende oppgaver:
Vi søker etter frivillige medlemmer av Ålesund Golfklubb som kan hjelpe til med stort og smått under festivalen.

1. Vektertjenesten Ålesund AS har ansvar for sikkerhet og logistikk rundt dette, men trenger også en god del
       voksne og ansvarsfulle frivillige med seg på laget.
2. Vi trenger voksne og ansvarsfulle frivillige til å scanne og validere billetter ved inngangen

What's in it for you?
- Du vil treffe mange kjekke mennesker i alle aldre
- Du får din helt egne og unike Laavfest T-Shirt
- Du får være med å bidra til årets happening i vårt nærmiljø Moa området
- Du får en unik og soial opplevelse hvor smittevern iht. Covid-19 selvsagt er ivaretatt

Velkommen til høstens definitivt store lokale "happening" for mennesker i alle aldersgrupper!