Flaggplassering tilgjengelig i baneguide

Av: Eirik Engen Kvam  |  Publisert: 13. juli 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ålesund Golfklubb gir nå spillerne informasjon om flaggplasseringen på greenene.

Ålesund Golfklubb ønsker å gi spillerne en enda bedre opplevelse ved å tilby tydelig informasjon om flaggplasseringen på greenene. For å oppnå dette har klubben delt inn greenene i fire sektorer som er angitt med tallene 1, 2, 3 eller 4. Informasjon om hvilken sektor som er gjeldene til en hver tid vil være tilgjengelig i proshop, ved hull 1, hull 10 og på golfklubbens nettside under "dagens status". Den oppdaterte baneguiden finner du på klubbens nettside her og på papirutgaven som kan kjøpes i proshop.

Rutinene vil bli implementert 15. juli. Systemet vil bli fortløpende revidert av greenkeeper i samarbeid med administrasjonen. Oppdatering i mobilappene GLFR og Gimmie er under arbeid.