Vellykket åpningsturnering 2023

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 7. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets første klubbturnering ble en stor suksess, med hele 107 spillere fordelt på 27 lag som deltakere!

Åpningsturneringen ble arrangert på Solnør, klubbens flotte 18 hulls anlegget badet i strålende solskinn. En bane som er i meget god stand tatt årstiden i betraktning. Turneringe hadde hele 107 påmeldte spillere.

Den gjeveste prisen som vinnende lag stakk Grindvik, Grytten, Syversen og Aakre av med når de leverte en score på -18 (netto).
Etter runden var over satt folk på verandaen og koste seg med grillede hamburgere og historier om gode, sånn passe og uheldige slag utført i løpet av  runden!

Vi i turnerings- og arrangementskommiteen vil takke alle som møtte opp for en glimrende gjennomført turnering og allerede nå minne folk på at neste Scramble turnering går av stabelen allerede 24. juni.

Sportslig hilsen
Turnerings- og arrangementskommiteen