Norges Golfforbund med ny versjon av appen "Gimmie".

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 8. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gimmie - en app til bruk for alle medlemmer av norske golfklubber lanseres nå i ny versjon 1.5.7.

Med Gimmie vil man kunne bestille starttid, levere scorekort og få justert handicap gjennom tilgang til GolfBox.

I tillegg kan man velge bane, legge til venner og føre score underveis på runden, samt motta nyheter og innhold fra redaksjonen i Norsk Golf og de klubbene man ønsker å følge. I løpet av sommeren kommer også baneguide med GPS-tracking.

Ålesund GK har nå (pr. 12.07.23) en oppdatert baneguide som enten kan nås via "Gimmie"- appen, eller direkte via GLFR som systemleverandør (egren app). I tillegg blir klubbens hjemmeside oppdatert om samme tema snarlig!
Nytt fra samme dato er at vi tilbyr Baneguide Solnør 2023 i merkantilt trykkt format. Denne koster kr. 35,-

Dette er et verktøy som kommer hele Golf-Norge til gode, enten du er golfer, klubb eller forbund. Med Gimmie får vi nå et system som samler alt vi trenger på én og samme plattform. Appen er utviklet av danske GLFR i samarbeid med GolfBox på oppdrag fra Norges Golfforbund, og er gratis og laste ned og å bruke for alle med et medlemskap i en golfklubb tilsluttet NGF.

Gimmie kan lastes ned i AppStore og Google Play. På sikt vil Gimmie erstatte den eksisterende GolfBox-appen, men GolfBox på nett kan brukes akkurat som før. Lykke til med bruken av Gimmie!

På vegne av NGF/
AaGK adm.