Klubbmesterskap innendørs i Simulatorgolf - Ålesund GK

Av: Arve Øverås  |  Publisert: 29. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskapet vil spilles mellom 1.- 30. april, er kun tilgjengelig på klubbens simulatorer på Moa Golfsenter.

Vi ønsker med dette alle sammen velkommen det første Klubbmesterskap i Simulatorgolf hos Ålesund Golfklubb. Klubbmesterskapet vil spilles mellom 1- 30.april og er kun tilgjengelig på klubbens simulatorer på Moa Golfsenter.

Vi håper på en spennende avslutning på innendørs sesongen og kan friste med spennende premier for topplasseringene, Longest Drive og Closest to Pin. Banen det spilles på er The Links of Spanish Bay.

Book tid via Matchi-appen og test deg selv mot klubbens beste spillere - innendørs!

Retningslinjer for deltakelse

Påmelding:
Anbefaler å sette opp Trackman profil i TM -appen før oppmøte for spill
Registrering og påmelding skjer på en av to fremgangsmåter:

Alt. 1: Etter pålogging på simulator via Trackman app, gå til turneringer (Tournaments) og start spill
Alt. 2: Påmelding via følgende link:
Link Brutto:
Link Netto:

• Planlegg booking i henhold til spilletid – sett av nok tid til å fullføre 18 hull
  • Kun fullførte runder vil telle
  • Format er forutbestemt og likt for alle deltakere, en bruttoklasse og en nettoklasse
  • For nettoklassen så vil Trackman Hcp være gjeldene for scoren
  • Damer og Herrer spiller i samme klasse - men fra respektive tilpassede teesteder
  • Man velger selv hvilke turnering man vil delta i
  • 2 forsøk pr. spiller – det beste 18 hullsresultatet vil bli gjeldende
  • Hvert forsøk tilsvarer 18 hull
  • Det er Closest to Pin og Longest Drive for hver runde, delt i dame-og herreklasse
  • Closest to Pin: Hull 13
  • Longest Drive: Hull 14
  • Eventuelle utfordringer ved av bruk av Trackman/software: Opplever man utforinger ved spill foreslåes følgende for å kunne gjøre korrigerende tiltak:
           1. Anbefales å dokumentere hele runden via video/eller de aktuelle slagene
           2.
Video eller bilde med skriftlig tilbakemelding for å rette opp i feil
  • Korrigering av score vil bli vurdert/avgjort i Turneringskomiteen basert på informasjon som er sendt inn.
  • Mulligan vil ikke være tilgjengelig.

Oppdatering av leaderboard på sosiale medier midtveis og kontinuerlig oppdatering av leaderboard i Trackman Appen.
De tre beste i hver klasse premieres. Attraktive premier vil bli publisert før turneringsstart!

Turneringskomiteen
Emil Skog Sandø